Rikthehet Shkëndija, me foto superseksi! FOTO

Rikthehet Shkëndija, me foto superseksi! FOTO
Pas një pauze të gjatë prej disa muajsh, Shkëndije Mujaj i është rikthyer aktivitetit të saj në rrjetet sociale. Seksimboli shqiptar ka postuar në twitter disa foto provokuese, duke zgjuar nga gjumi numrin e madh të fansave të gjinisë së fortë, të cilët i presin me padurim. Shkëndija ka arsyetuar mungesën e saj, duke thënë se ka qenë e angazhuar në projekte të reja, dhe për këtë shkak nuk ka mundur të postojë foto. Gjithashtu ajo ka paralajmëruar se së shpejti do të sjellë një këngë të re, dhe do të jetë pjesë e ekranit në një emision televiziv. 
Përgatiti e.g

Comments

  1. Një dëshmi e mrekullueshme që duhet t’i tregoj të gjithëve, isha 25 vjeç kur u martova dhe provova gjithçka të mundshme për të rritur një fëmijë, por asgjë nuk funksionoi, mjeku im tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, isha kaq zemërthyer atëherë takova një shoqja ime e mirë, afrodita ajo më tha për Dr White, unë kurrë nuk kam besuar në gjëra të tilla, por sepse kisha vërtet nevojë për një zgjidhje, i shkrova atij dhe i shpjegova gjithçka, ai bëri punën pasi bëra gjithçka që më udhëzoi, pastaj më pyeti të shkoj për një mesazh 3 javë pasi ai bëri punën, duke shkuar në spital mjeku tha se jam 2 javë shtatzënë, dhe tani kam djalin tim të bukur, dhe jetoj aq i lumtur me familjen time, të gjitha falë Dr White, kontaktoni atë nëse keni ndonjë problem për të zgjidhur :. Email: wightmagicmaster@gmail.com
    +2348032246310

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Liberta Spahiu – Profil

Adoleshentja kineze me gjo ksin me te madh origjinal ne bote..

Shqiptaret ne Amerike, kush deshtoi dhe kush po ben sukses