“Martesa më e keqe në Botë!”

“Martesa më e keqe në Botë!” Dax Shephard ka thënë se martesa e tij me Kristen Bell ka qenë “më e keqja e bërë ndonjëherë” dhe ka kushtuar vetëm 142 dollarë.

Dy aktorët u martuan më 17 tetor në një kishë të vogël të Los Angeles dhe Dax e përshkroi kështu këtë ceremoni: “Isha vetëm unë dhe Kristen në një kishë të vetmuar. Na sollën një tortë dhe kaq. Martesa më e keqe në Botë! Mendoj se jemi çifti i vetëm në planet që jemi martuar kështu.”

Dax Shephard dhe Kristen Bell janë fejuar në vitin 2010 dhe kishin vendosur të shtynin martesën e tyre derisa në Kaliforni të legalizoheshin martesat gay, gjë që ndodhi në muajin qershor.

Comments

Popular posts from this blog

Liberta Spahiu – Profil

Adoleshentja kineze me gjo ksin me te madh origjinal ne bote..

Shqiptaret ne Amerike, kush deshtoi dhe kush po ben sukses