Paris Hilton “rishfaqet” në Ibiza

Paris Hilton ka qendruar me sukses larg jetës së natës dhe festave të shfrenuara për muaj me radhë tashmë. 

Por trashëgimtarja e perandorisë “Hilton” ka dashur të rikthehet në qendër të vëmendjes, këtë herë nga Ibiza të Spanjës, aty ku ndodhet për disa ditë pushime.

Vajza bjonde ka postuar një foto në Instagram ku shfaqet me të dashurin e saj, modin spanjoll River Viper, 22 vjeç. Në një intervistë për revistën “Chi”, Paris thotë se ka besim të plotë tek i dashuri i ri i saj.

“Që në momentin e parë kam menduar se është burri më i bukur që kisha takuar ndonjëherë. Është i ndershëm dhe i ëmbël, më mbështet dhe kam besim tek ai”, thotë Hilton.

Lidhur me rrallimin e daljeve, Paris tha se angazhimet me punën nuk i linin kohë për argëtimet personale.

“Kur isha adoleshente dilja çdo natë, tani jam e impenjuar me punën dhe nuk kam kohë. Tani nëse shkoj në një festë e bëj sepse më paguajnë ose për të promovuar produktet e mia”, deklaron ajo. 

Comments

Popular posts from this blog

Liberta Spahiu – Profil

Adoleshentja kineze me gjo ksin me te madh origjinal ne bote..

Shqiptaret ne Amerike, kush deshtoi dhe kush po ben sukses