Jennifer Lopez martohet me Casper Smart

Jennifer Lopez dëshiron që të martohet me të dashurin e saj, Casper Smart. Dhe, këtë ajo dëshiron ta bëjë pa kontratë para-martesore. 


Këngëtarja dhe aktorja, e cila më parë ishte e martuar tri herë me Marc Anthonyn, Cris Judd dhe Ojani Noa, ka qenë në lidhje tash e 18 muaj me valltarin 17 vjet më të ri se ajo, ndërsa miqt e këngëtares thonë se ajo është aq shumë e dashuruar sa që nuk ka nevojë për një kontratë para-martesore. “Jennifer këmbëngul se dashuria e tyre ështëh reale, ashtu sikurse ajo ka bërë me tri bashkëshortët e parë, ajo po refuzon tani që të nënshkruajë një kontratë para-martesore që e kanë bërë avokatët e saj”.



 “Duket vërtetë shumë e pazakokntë kjo, por kjo është mënyra më e mië që ajo të bindë veten, ish bashkëshortët dhe botën se Casper nuk është vetëm lodër sikurse që thonë kritikët. Ata bëjnë dashuri për dashuri, jo për para. Casper është një tip mashkulli që Jennifer mund t’i thotë ‘pranoj të të dua për gjithë jetën, deri në vdekje’”, ka thënë një burim i revistës OK. Madje, po i njëjti burim thotë se Jennifer dëshiron të ketë fëmijë me Casper Smart, përkundër faktit se ka binjakë nga martesa me Marc Anthonyn. Por, ajo do të duhet që t’i nënshtrohet trajtimeve të IVF, pasi që mosha e saj mund të bëjë që ajo të mos mbesë shtatzënë natyralisht. “Ajo ka frikë se koha nuk është në anën e saj, sa i përket moshës. Por, ajo po shpreson që me trajtimet e fertilitetit të mbesë shtatzënë për disa muaj”, shtoi ky burim.

Comments

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje
    1) Kthehu i dashuri
    2) Ribashkoni burrin ose gruan
    3) Nëse keni pela të natës
    4) Kurë për HIV dhe Kancerin
    5) Unaza e fuqishme magjike
    6) Magji për fat të mirë
    7) Thyerja e obsesionit
    8) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë
    9) numri me fat i lotarisë
    Kontaktoni EMAIL:drediomo77@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349132180420/+2348155926512

    ReplyDelete
  2. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Liberta Spahiu – Profil

Adoleshentja kineze me gjo ksin me te madh origjinal ne bote..

Shqiptaret ne Amerike, kush deshtoi dhe kush po ben sukses